Select Page

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik bestellen?

Dit kan direct on-line, onze website is opgebouwd als een webshop. U volgt gewoon de stappen.

  1. U maakt een keuze op de website tussen onze verschillende cateringen barbecue, buffet, lunch, borrel of borrelhapjes en voert het aantal in. Voor kinderen kunt u bijvoorbeeld een half persoon rekenen (bij een oneven aantal kunt u dit gewenst naar boven of beneden afronden), het is niet mogelijk om een half pakket te kiezen. Druk op [ IN WINKELMAND ] 
  2. De winkelmand klapt nu open aan de rechter zijde van het scherm. Druk op [ VOLGENDE ] om verder te gaan in het systeem. In het volgende veld kunt u aanvullingen bestellen en in veld 3 vind u de verhuur opties. Druk op [ VERDER WINKELEN ] indien u nog meer wilt bestellen.
  3. In veld 2 kunt u bijvoorbeeld: voor- of nagerechten, extra vlees voor de barbecue, extra salades voor het buffet, drank voor het lunchpakket enz. bestellen. Klikt u na uw keuze op [ IN WINKELMAND ] of [ VOLGENDE ] als u niets wilt bestellen.
  4. In veld 3 vind u verschillende verhuur spullen die u bij uw catering kunt bestellen, zoals een statafel, glazen of verlichting. Druk op [ IN WINKELMAND ] of [ VOLGENDE ]
  5. U krijgt nu het totaaloverzicht van uw bestelling met de totaal prijs. U kunt hier nog de aantallen aanpassen en klik dan vervolgens op [ UPDATE WINKELMAND ] en daarna op [ VOLGENDE ]
  6. Vul in dit veld uw NAW gegevens in. De velden met rood sterretje zijn verplicht. Kies vervolgens uw tijdstip van leveren. Bij aanvullende opmerkingen kunt u nog wat tekst kwijt. Bijvoorbeeld dat de bel het niet doet of als de bestelling in een park afgeleverd moet worden, waar jullie precies staan. Heeft u een kortingscode? dan kunt u bij kortingscode toevoegen deze verzilveren. Selecteer uw betaalmethode, of als u eerst een offerte wenst te ontvangen, kunt u dat hier selecteren. Vergeet niet nog even akkoord te gaan met de algemene voorwaarden. Druk op  [ BESTELLING PLAATSEN ] om een order te plaatsen of een offerte te versturen.
  7. U krijgt nu de bevestiging van uw bestelling met de factuur in PDF in de opgegeven mailbox. Heeft u geen bevestigingsmail ontvangen? Kijk dan even in uw spambox. Staat de mail daar niet tussen, neem dan even contact met ons op.
Hoe lang van te voren kunnen we uiterlijk bestellen?

U kunt tot 48 uur voor de aanvang van uw catering een bestelling plaatsen. Wilt u vandaag of morgen nog een catering geleverd hebben? Misschien kunnen we dit ook nog voor u realiseren, we zullen hier zeker onze best voor doen. Neem in dat geval even contact met ons op.

Ik wil graag een wijziging op mijn bestelling doorgeven, hoe doe ik dat?

U kunt uw bestelling wijzigen door de bevestigingsmail te replyen of via contact ons een mail te sturen…vermeld dan wel het ordernummer waar uw wijziging over gaat.

Ik wil een aanvulling doen op een eerdere bestelling, hoe doe ik dat?

U kunt bij een aanvulling gewoon een nieuwe bestelling doen en in het tekstveld vermelden dat het een aanvulling op een eerdere bestelling betreft (ordernummer vermelden)…wij zullen dan de bestellingen aan elkaar koppelen. Of dit kunt u ook doen door de bevestigingsmail te replyen of via contact ons een mail te sturen…vermeld dan wel het ordernummer waar het een aanvulling op is.

Tot hoe lang van te voren kunnen we de bestelling wijzigen?

Hiervoor gelden dezelfde tijden als voor het plaatsen van een bestelling: tot 48 uur van tevoren.

Wat is het minimale dat ik moet bestellen ?

De minimale ordergrootte is 20 personen. Mixen van barbecue pakketten is mogelijk, als het totaal maar minimaal 20 pakketten is. Bij de buffetten, het lunchpakket en de vergaderbox kan dit helaas niet en is het minimum 20 personen. Voor de borrelhapjes geldt een minimale bestelhoeveelheid van € 200,- 

Er zijn kinderen bij, hoe werkt dit?

Een kind tot 12 jaar kunt u als half persoon rekenen (bij normaal eetpatroon). Het is echter niet mogelijk bij oneven aantallen om halve personen te bestellen, u dient dit naar eigen inzicht naar boven of beneden af te ronden.